Lavazza

Cafeaua Lavazza

Cu o tradiție de mai bine de un secol (business fondat in Torino de către Luigi Lavazza în 1895), LAVAZZA și-a câștigat renumele de “Italy’s Favourite Coffee”. Din 20 de milioane de familii care cumpăra cafea în Italia, aproximativ 16 milioane aleg Lavazza.

Păstrându-și valorile, coerența și consecvența din punct de vedere al calității și, în același timp, inovând permanent astfel incât să fie cât mai pe placul consumatorilor, Lavazza și-a extins prezența și reputația la nivel internațional.

In România, brandul LAVAZZA a fost declarant Cool Brand la Gala Forbes și a fost selectat printre primele opțiuni ca Superbrand in 2013.

Majoritatea aparatelor noastre de vending utilizează capsule Lavazza, parte a sistemului LAVAZZA BLUE (BLUE=Best Lavazza Ultimate Espresso), soluție Premium bazată pe un mecanism unic de preinfuzie a cafelei care garantează prospețimea și gustul autentic Italian.

Ce înseamnă cool? Să ai charismă, să fii altfel, să fii tu însuti, să nu faci compromisuri, să nu te străduiești să placi, să te orientezi spre nevoile și dorințele celorlalți nu spre propria ta glorie? Daca răspunsul este da, atunci Lavazza este, într-adevăr, un personaj cool. Cafeaua Lavazza este o cafea cool. Coerența, tradiție și inovație, eleganță, originalitate, acestea sunt valorile care au stat la baza creațiilor Lavazza. Lavazza știe cu cine și cu ce să iși asocieze imaginea. Sunt cunoscute colaborările cu personalitățile din domeniul gastronomic, artistic, fashion care au condus la tot ceea ce ne duce cu gândul la cafeaua Lavazza ASTĂZI: imaginile din calendarele Lavazza, designul produselor.

Ne mândrim cu faptul că Nordexim Coffee Services aduce cafeaua Lavazza în paharele voastre.